Poskytuje kompletnú starostlivosť počnúc uzatvorením zmluvy až po vyúčtovanie. Môžete sa spoľahnúť na elektronickú komunikáciu s partnermi podľa pravidiel liberalizovaného trhu.
Prehľadná správa odberných a odovzdávacích miest, zákazníkov, zmluvných vzťahov a katalógu produktov. Viaceré odberné miesta jednej zmluvy je možné rozdeliť podľa preferencií zákazníka do menších fakturačných skupín pre zálohy, preddavky a vyúčtovanie. Každé odberné miesto môže mať nastavený rôzny cyklus záloh alebo preddavkov a rôznu fakturačnú adresu.
Obojsmerná komunikácia s distribučnými spoločnosťami pre proces zmeny dodávateľa, zmenu technických a kmeňových údajov odberných miest, požiadavky na služby a získavanie podkladov fakturácie. Pre bežného užívateľa je obsah zložitých XML správ preložený do komfortného zobrazenia v prehliadači.
Zúčtovanie podkladov a následná individuálna alebo združená fakturácia za dodávku a distribúciu energií, služieb a nekomoditných produktov, fakturácia pokút a úrokov z omeškania. Príprava účtovných dokladov a prenos do rôznych účtovných systémov (SAP, HELIOS ORANGE, OMEGA, FIBU,...).
Príjem a automatické párovanie platieb, generovanie inkasných a platobných príkazov. Sledovanie platobnej disciplíny zákazníkov, generovanie upomienok, generovanie podkladov pre mimosúdne vymáhanie alebo pre zaslanie na súd.
Manažment požiadaviek zákazníkov vrátane reklamácií, ktoré boli iniciované z rôznych
komunikačných kanálov (telefón, email, list, zákaznícky portál, osobná návšteva kontaktného
centra,...). Samostatnou, ucelenou agendou, je aj riadenie a správa požiadaviek zákazníkov ako
dotknutých osôb podľa nariadenia GDPR.